CRazYChRisTy
暱稱: [▌[小]餅..*
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單

                

如果你想我哭    憑恐嚇就能夠   而你其實不必真的要走

不要離我太遠    掉頭望一眼就見

分隔開過了十米我便懷念

_____________________________________________________________________________________

sorry牙><"我呢兩日都冇打日記因為我唔得閒牙~"

宜家打返牙=]

10月17號*

今日返到學校就上堂~勁無聊牙=口="

跟著lunchd野都幾好味啵~嗯嗯XD 嘻嘻........為食喵=]

就係咪過=.="

10月18號*

好累牙><"就死啦~今日放左學要練波牙~唔想去牙~但係今個星期六就要比賽喇=]

so我好乖架=]咪去左囉-3-"練完之後同牙ling搭車返順安~

見到菠蘿頭.牙劉.牙恆等等,,,,,,,都唔好玩既~一去到就即走~悶'''''''''''''''''''''''''

刊登時間 : 2005-10-19 06:01 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                

願能在你     失意      熱情慰問***
未能被你酒後    
趁機一吻>3<"
誰人與你成為【 愛侶 】 能保證絕無    掛慮 ] ] "

談情說愛   何日都可     告吹 . . . . . . .
寧願留下    友情  傷心都只可鬥嘴~

_________________________________________________________________________________________________

今日我勁無奈囉~咁我就著左一件連裙仔既衫落去球場~

跟著梁己一黎到佢就問我一條問題 : [ 嘩 ! 著成咁~你拍拖牙?? ]

我就心諗咁著就叫拍拖==無奈 . . . . . . . . . 跟著梁成又同我講你做dance sa牙??

我當陣時好想同佢講~[ 關你事牙我點著! ] 諗咋 . . . . . "

跟著我同m上腦行黎行去跟著打波~玩射key~射射下牙劉佢地黎左~"

跟著我同m上腦坐左係到~佢地係度鬥波ma~" -3-``

跟著牙wing牙婷同張麟風果細路同埋死肥龍佢地去完街街返黎~

張麟風果細路被人改左個花名叫做【 死拿型 】哈哈~嗯嗯=]

跟著我啦牙wing同埋m上腦係到玩倒後射球~跟著鬥搶板~

我法覺我地好無聊牙~牙wing話俾我聽神射改左個英文名叫做牙[Ray]

我同牙wing叫佢做牙[May] 嘻嘻~專燈既=]

後尾我玩到6點4到就走左lu~"

 

  

 

 


 

刊登時間 : 2005-10-17 05:51 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                

戀愛為何要生存在這個世上??

我唔想再為愛情以痛苦牙!|!|!

點解我唔可以有一次真真正正感受到愛既感覺??

____________________________________________________________________________________

變態架佢,,,,,今日我去順利食完lunch之後就落左去球場~

整係見到牙wing同埋另一個男仔~個果原來係限張麟風個細路黎既~嗯 ,,,,,

跟著牙wing話上去迦密8樓啵~咁得我一個我咪跟著上去囉~我叫六師x幫我睇住個波~

跟著就上左去~上到去見到焦夫係到~小見 ,,,,,,

跟著我同牙wing係到打排球~後尾我地落返球場打排球~焦夫同張麟風個細路都一齊落黎玩~

張麟風個細路打波好鬼搞笑~又唔識打啵==算啦,,,,

跟著張麟風個細路成日追住牙wing整佢條[邊]~死人侵焦夫又冇啦啦~

勁大力整我個頭~整左勁耐喎~搞到我個頭暈暈地>﹏<"

第二次又係咁~我覺得佢係【 變態 】架!!!!!!!!講笑=口="

跟著我6點都未夠就走左去新都城行街~

行到8點幾返黎睇歌手~哈哈~joey佢扮牙rain牙~[女版]都幾似啵=]

stephy好靚女牙><"古巨基好靚仔牙><"

I loven't it~

 

刊登時間 : 2005-10-16 12:03 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                

今日我放左學之後陪牙ling去會景買衫~行到4點3先搭車返村,,,,

跟著返到屋企[啦啦淋]換衫同著鞋~就落去***

但係諾恩又話遲d落~加慧同[嘉慧]又話唔落~得我一個女仔==

落到球場~見到賴佩~咪跟著佢囉......跟著我見到文俊牙=]

佢剪左頭髮^^"好好睇牙!|!|!|同埋佢著到好型牙,,,,嘻嘻..講真架""

跟著我去左另外一面~而文俊就係迦密到打~

打打下我就陪神射同六師x過去迦密果面~正當我想去返閣恩既時侯~

去到迦密門口~文俊同梁己行去迦密~原來佢去探老師~乖乖^^"

跟著文俊叫我一齊探老師但係我唔想~咁我咪話唔去囉~

跟著文俊同我講【 宜家整係星期五先見到你~日日都掛住你 】=]

我唔知我有冇聽錯牙~maybe我聽錯啦~算啦.....

跟著我去返牙劉果到打波~個果白痴仔係到露【 鏈鏈 】~ 衣,,,,,核突><"

 

刊登時間 : 2005-10-14 07:42 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                

*太在意 我願意 能情願甘心做後備。﹏

為何要說句 配你不起,,,,,,

如若有天發現能 藍鞋稱身***

能否想起我 能否親親我更多 ]]"

離開你一秒鐘 立刻我就頭痛"

誰人陪在身邊 都不放鬆】

"~不要離我太遠 二人離天百丈遠

心愛的 為何又要變做懷念~"

***心會死 喜歡不等於有福和你一起

既是如此好心地 我又為何被隔離

你若然真心怎可能沒轉機 不敢問你***

如重入愛河 願你不再遺下我,,,,,,,

[[真的想哭 真的想哭 分手怎會一臉笑容
  淚水忍得到 即使進步 也似石頭粗糙 ]]





刊登時間 : 2005-10-14 10:32 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]