CRazYChRisTy
暱稱: [▌[小]餅..*
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單

                

點解牙??點解你要咁做牙??

係咪因為佢地講埋你你先咁樣同我講牙??/______\"

你琴日仲話想溝我架><"點解你要咁做牙??

|!|!|!

刊登時間 : 2005-10-30 07:05 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                

好撚火牙><"

夠膽留言唔夠膽寫真名~食屎啦><"

我話俾你聽牙~"我宜家整係會鐘意文俊一個]]''

我一生一世都唔會鐘意牙沈架~"

你鐘意夠佢啦~"你地兩個一齊都唔關我既事~"

dance一組都唔關我撚事~"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

我宜家愛文俊一生一世100%牙>3<"

 

 

刊登時間 : 2005-10-29 10:46 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                

誰明暸我真的哭過??

就像女方一樣【 無 助 】-3-"

______________________________________________________________________________________

hihi~"今日我放完學即刻返屋企換衫~落球場因為今日文俊應該放假=]

我落到去真係見到佢牙~但係佢見唔到我/____\'

我地都有成兩果星期冇見啦.......慘牙><"

跟著好彩後尾佢都見到我=]開針,,,,,,,,,

我係到睇文俊鬥波佢又一路望著我hehe~"]]

後尾佢扲左梁成部手機黎偷影我牙~"好彩我摭著左hehe~"

今日佢唔知點解好似有d唔開心咁~唔知呢可能我feel錯啦=]

但係如果真係既~文俊你唔好唔開心啦~有我錫錫>3<"

我返到屋企~見到文俊答返我之前問佢d野~"但係我好似激嬲左佢牙><"

唔可以架><"佢唔可以唔里我架~]]"我會唔開心架/________\"唔好嬲我啦"

我錫返牙>3<"你唔好嬲我啦,,,,,,,,,,,

講d野俾你聽牙~"我地下次上P.E要dance架ma~"要分組︰【 沈太太 】同【 沈生 】一組牙"

真係好心啦~邊個??大家心照啦,,,,,,,,我廢事d人呢係到話我罵佢啦~"我唔想d人係日記到話我罵佢啦

廢事一陣俾人串啦~係咪先??佢地一組咪一組囉~"關我撚事><"

夠膽係我面前kiss牙~笨|!|!

刊登時間 : 2005-10-29 02:44 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                

在愛情的國度裡,愛得多的人始終傷心的成分多;

因此,不要再為愛情而煩腦了!﹗

放棄戀愛吧!﹗

______________________________________________________________________________________

今日lunch個果到係度溫History(西史)=]*

個果都做乖乖女/仔/\|" 我都要做乖乖女牙>.<" 嘻嘻,,,,,傻左-3-"

牙!死啦|!|!|!打鐘啦~背唔熟牙~點算牙/_____\"??

我驚唔合格咋~你知啦會俾牙媽打架嘛"""""""點算呢??

好彩最後我到背熟=]*考果陣好熟(有一兩條唔識姐)=口="

算啦~應該合格既>v<" 跟著放左學返屋企玩電腦打日記~"

係牙今日我聽到yoko嗌黎諾汶做【 沈太 】牙|!|!|! /_______\"

唔制牙><"我唔要牙~我會傷心架ma***黎諾汶好克人憎牙><"

Londie都覺得佢好煩牙~"︰好心佢啦~抄人野又係到問人(係咪你家姐幫你做架??)

抄就抄啦咪咁多野講啦~成個牙婆咁~你知唔知你好似牙婆牙~"/\|*

刊登時間 : 2005-10-26 06:40 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                

真的想哭     真的想哭 =[

他怎可以同第二個女仔一齊架??

哭哭哭哭哭哭哭哭哭哭哭哭哭哭哭哭哭哭哭哭哭/______\"

______________________________________________________________________________________

嗚嗚嗚/______\"點解牙?????????????

我今日上電腦堂果陣~去左文俊果日記睇下佢有冇打日記~

點不知,,,,,,,係就係有不過係一個自[清]文俊老婆既人打既=="

佢打住︰老公babe好慘架~佢宜家做野做到隻手損哂~希望佢唔好再整親啦"

(類似呢d咁既野)我睇完就即刻哭左出黎/______\"

我地冇見兩個星期到姐~佢咁快就有女??我真係唔係好信囉~

睇d打字既態度各方面我覺得都好似格餅係日記打d態度咁~

由其是係打呢個符號(  !|!|!|!  )都係格餅好鐘意打既~"

我覺得係格餅係度扮哂野~佢想俾文俊知道佢係好鐘意文俊先咁打架~"

我覺得囉~文俊冇理由冇啦啦會叫人幫佢打日記架~要打佢都會自己打架~"

不過算啦劉漪鈞~你用鏡照下自己個衰樣先啦~你以為自己好靚女牙??

你以為文俊會鐘意你牙??收啦劉漪鈞!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

冇人會鐘意你架啦~我相信世界上一定會有一個比文俊更好更好既男仔架!!!!!!!!!!

 

刊登時間 : 2005-10-25 04:56 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]