| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
點解牙??點解你要咁做牙??
係咪因為佢地講埋你你先咁樣同我講牙??/______\"
你琴日仲話想溝我架><"點解你要咁做牙??
|!|!|!
刊登時間 : 2005-10-30 07:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
好撚火牙><"
夠膽留言唔夠膽寫真名~食屎啦><"
我話俾你聽牙~"我宜家整係會鐘意文俊一個]]''
我一生一世都唔會鐘意牙沈架~"
你鐘意夠佢啦~"你地兩個一齊都唔關我既事~"
dance一組都唔關我撚事~"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
我宜家愛文俊一生一世100%牙>3<"
刊登時間 : 2005-10-29 10:46 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
誰明暸我真的哭過??
就像女方一樣【 無 助 】-3-"
______________________________________________________________________________________
hihi~"今日我放完學即刻返屋企換衫~落球場因為今日文俊應該放假=]
我落到去真係見到佢牙~但係佢見唔到我/____\'
我地都有成兩果星期冇見啦.......慘牙><"
跟著好彩後尾佢都見到我=]開針,,,,,,,,,
我係到睇文俊鬥波佢又一路望著我hehe~"]]
後尾佢扲左梁成部手機黎偷影我牙~"好彩我摭著左hehe~"
今日佢唔知點解好似有d唔開心咁~唔知呢可能我feel錯啦=]
但係如果真係既~文俊你唔好唔開心啦~有我錫錫>3<"
我返到屋企~見到文俊答返我之前問佢d野~"但係我好似激嬲左佢牙><"
唔可以架><"佢唔可以唔里我架~]]"我會唔開心架/________\"唔好嬲我啦"
我錫返牙>3<"你唔好嬲我啦,,,,,,,,,,,
講d野俾你聽牙~"我地下次上P.E要dance架ma~"要分組︰【 沈太太 】同【 沈生 】一組牙"
真係好心啦~邊個??大家心照啦,,,,,,,,我廢事d人呢係到話我罵佢啦~"我唔想d人係日記到話我罵佢啦
廢事一陣俾人串啦~係咪先??佢地一組咪一組囉~"關我撚事><"
夠膽係我面前kiss牙~笨|!|!
刊登時間 : 2005-10-29 02:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
在愛情的國度裡,愛得多的人始終傷心的成分多;
因此,不要再為愛情而煩腦了!﹗
放棄戀愛吧!﹗
______________________________________________________________________________________
今日lunch個果到係度溫History(西史)=]*
個果都做乖乖女/仔/\|" 我都要做乖乖女牙>.<" 嘻嘻,,,,,傻左-3-"
牙!死啦|!|!|!打鐘啦~背唔熟牙~點算牙/_____\"??
我驚唔合格咋~你知啦會俾牙媽打架嘛"""""""點算呢??
好彩最後我到背熟=]*考果陣好熟(有一兩條唔識姐)=口="
算啦~應該合格既>v<" 跟著放左學返屋企玩電腦打日記~"
係牙今日我聽到yoko嗌黎諾汶做【 沈太 】牙|!|!|! /_______\"
唔制牙><"我唔要牙~我會傷心架ma***黎諾汶好克人憎牙><"
Londie都覺得佢好煩牙~"︰好心佢啦~抄人野又係到問人(係咪你家姐幫你做架??)
抄就抄啦咪咁多野講啦~成個牙婆咁~你知唔知你好似牙婆牙~"/\|*
刊登時間 : 2005-10-26 06:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
真的想哭 真的想哭 =[
他怎可以同第二個女仔一齊架??
哭哭哭哭哭哭哭哭哭哭哭哭哭哭哭哭哭哭哭哭哭/______\"
______________________________________________________________________________________
嗚嗚嗚/______\"點解牙?????????????
我今日上電腦堂果陣~去左文俊果日記睇下佢有冇打日記~
點不知,,,,,,,係就係有不過係一個自[清]文俊老婆既人打既=="
佢打住︰老公babe好慘架~佢宜家做野做到隻手損哂~希望佢唔好再整親啦"
(類似呢d咁既野)我睇完就即刻哭左出黎/______\"
我地冇見兩個星期到姐~佢咁快就有女??我真係唔係好信囉~
睇d打字既態度各方面我覺得都好似格餅係日記打d態度咁~
由其是係打呢個符號( !|!|!|! )都係格餅好鐘意打既~"
我覺得係格餅係度扮哂野~佢想俾文俊知道佢係好鐘意文俊先咁打架~"
我覺得囉~文俊冇理由冇啦啦會叫人幫佢打日記架~要打佢都會自己打架~"
不過算啦劉漪鈞~你用鏡照下自己個衰樣先啦~你以為自己好靚女牙??
你以為文俊會鐘意你牙??收啦劉漪鈞!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
冇人會鐘意你架啦~我相信世界上一定會有一個比文俊更好更好既男仔架!!!!!!!!!!

刊登時間 : 2005-10-25 04:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ... | 37 | »
|