CRazYChRisTy
暱稱: [▌[小]餅..*
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單

                

愛情如此短暫,而遺忘卻是那麼長。

他是我的初戀,不是我最後之戀!!

短暫的烏雲過去之後,太陽會依舊照耀。

______________________________________________________________________________________

嘻嘻~"今日栗bb話出黎順安牙=]佢好耐都冇出過黎啦~"

佢出到黎~我地係到行黎行去~又去二樓又去順天買魚蛋食=]"oh~~~~~~"

返到順安~玩多一陣~我地成班又走左過去迦密果邊打波~

牙恆牙劉係到啵~=]我同師弟係到玩十分~玩玩下佢走左過去牙恆果邊~

咁我咪去果邊玩囉=]跟著我同牙恆佢地係到玩~唔知點解我同牙恆玩既時侯.......

好開針牙~我諗我又鐘意返佢啦=]><"佢好cute t牙>u<"

刊登時間 : 2005-10-23 07:43 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                

閉起雙眼我最掛念誰??眼睛睜開竟是誰??

感激車站裡~尚有月台曾讓我們滿足到落淚~

擁不擁有也會記住誰~快不快樂有天總過去~

愛若為了永不失去~誰勉強娛樂過誰~

愛若誰以放進手中~何不將這雙手放進心裡~

______________________________________________________________________________________

好開針牙=]*點解??因為我今日籃球比賽嬴左牙=]

其實我地根本冇打到但係點解會嬴呢??

嘻嘻~等我慢慢講起=]我同芷穎佢一齊行去鑽石山個到~

跟著見到miss chan~我地一齊等其他人~等等下佢地全部黎哂~

但係淑女~嘉希~牙欣佢地三個遲到~被miss chan罵=="

跟著我地一齊行去球場~=]"去到個到換衫~換完之後被miss chan罵我地=="無奈,,,,,,,,,,,,

跟著我地問個球證幾點到我地~點不知...............

個球證話對我地個間中學既人全部棄權~仲話我地嬴左=]*

但係miss chan叫我地練波~一陣佢地又黎咪死哂><"

咁我地係到練~練練下羅伯先黎~車,,,,,緊係同條女去完街啦~有異性冇人性--"

跟著我牙媽又黎埋~驚驚>﹏<"oh no!﹗練到5點9到就走得=]

跟著我返到屋企去新都城行街街~行完返黎經過籃球場見到牙恆牙劉佢地係到打波~

唔利喇返屋企睇鬼眼~睇完訓覺覺=]

 

 

刊登時間 : 2005-10-23 12:02 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                

下半生  我知我  還是會等你   若應該與你一起  為何還未,
年華易過  歲月如飛    漸看得出再沒有傳奇,

也難得  固執的我   堅決為你死心塌地,
下輩子    准許我揀   我還是會再次揀你,
像今生  從頭到尾   那般預期,
結局仍然未見    我始終不容許我自卑,
要是黃河未到        我又如何捨得 心死。﹏

_____________________________________________________________________________________

今日一朝早7點7我就起左身,刷牙,洗面~

跟著再換學服~落樓下等牙ling一齊搭車返學校補課=]乖乖女^^"

嘩!﹗差d遲到~牙ling要買野牙ma~"好彩岩岩趕得到~如果唔係就.........****

一上到去有個牙sir~佢叫做童sir,我地嗌佢做【 桶sir 】哈哈=]"

好悶牙>v<"我係度聽mp3牙sir都唔利既~牙ling同人傾電話佢又唔利,,,

無奈囉咩牙sir黎架??算啦仲好=]唔知點解佢成日都望住我~佢行路有小小[拿拿]地牙><"

姨,,,,,,,,,,,,核突>u<"唉算,,,,,,,,跟著10點鐘補完~

就同牙ling,牙彤去會景食m記~食完就走左lu~

死啦死啦一陣要去鑽石山比賽牙~對b grap一定輸硬~

我牙媽仲話去==無奈,,,,,,,,唔打啦~

聽日再話你聽我比賽勝定輸啦~bibi=]*

刊登時間 : 2005-10-22 12:32 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                

為分手而難過的人     姐係你痛苦

因為失去曾經愛過的人而惋惜。

哭是光榮   ,  因為也曾經愛過。﹏

_____________________________________________________________________________________

今日放左學之後同牙ling.芷穎佢地去會景買褲褲~

好開針我買左條淺藍色靚靚o既【 賴屎褲 】=]*

跟著芷穎去左我屋企再一齊落球場玩(順安果邊)"

落到去見唔到我熟識既人咁我咪同佢地鬥波囉~!"

好白痴牙><"要我一鬥二::::::::好想死牙~佢地變態架我懷疑= ="

跟著玩玩下~見到牙恆佢地係迦密打波~咁我咪行過去同佢地玩囉~

竟然見到牙爺同ego~"芷穎走左~我就同m上腦.牙恆.賴佩.牙劉.師弟.天鵝湖.............

佢地玩囉~跟著我地玩十分~玩到6點8到~我就去扲返兩條褲跟著返左屋企~"******

開電腦,打日記,同牙沈Afamix=]傾icq~跟著再溫書( 乖乖女黎架我=]" )嘻嘻,,,

晚夜睇完大奧就訓lu~早d訓聽朝要返學校補maths~

死啦聽日要比賽籃球啦~一定會輸架><"

我自己一個人去我驚會迷路咋/______\"

刊登時間 : 2005-10-21 08:14 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                

世界上有好多好男仔~

但係點好法點都會有【 缺點 】~

世界上面會唔會有一個男仔愛我一生一世呢??

我愛你一生一世>3<"

______________________________________________________________________________________

hihi~* =]

今日返到學校就上英文堂唉,,,,,,,,

個果[拿型]竟然肯同我地調位啵=]小見牙真係,,,,,,,,

我調左去同雅婷坐~牙恩坐左我後面~Afamix坐左係我後面再後面=]

跟著係咪上堂放左學我就去左球場~點不知竟然見到文俊牙=]

唉.....我冇放頭髮架~好樣衰牙~佢好似唔係好認得我咁~

唔知牙應該認得既[我諗炸~]/_______\" /\︳"

跟著佢好似見唔到我咁就走左~

咁我咪返屋企囉,,,,,,,,,,唉~佢可能宜家巳經有女朋友呢~

又可能佢鐘意左第二個女仔呢~算啦,,,,,劉漪鈞~你咁樣衰佢點會鐘意你架.......

放棄吧喇><"鐘意Afamix可能會好d=]

 

 

 

刊登時間 : 2005-10-19 06:12 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]