CRazYChRisTy
暱稱: [▌[小]餅..*
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單

                

今日我照樣都係4點落去球場~落到去冇女仔咁我咪叫諾恩過黎囉~佢過左2個字度過左黎^^"

佢地話上去迦密7樓玩啵~咁我咪跟埋上去囉~我都有成2年冇上過去啦==

我地係禮堂到彈鋼琴~好好玩牙~雖然我係亂彈-3-"

跟著過多半個鐘之後我就自己一個落返球場~佢地話想玩多陣啵-口-"算...................

落到去~我睇牙劉 、水喉 、佢地呢d人鬥波~哈哈跟著加慧黎左~佢扲著個排球~

咁我咪同佢一齊打排球~跟著梁成又話打~一齊打囉~我唔會介意~佢地兩個打我一個對打【 排 球 】

唔係打我牙^^"..............打打下我見到文俊係格仔到行緊過黎^^" 哈 哈 ~"*

佢同梁成講話佢聽日返工啦~哈 哈~"佢有工做啦~開心^^"

跟著文俊打左一兩球排球就唔知同梁成好似去左格仔搵人~

過左冇幾耐~文俊  梁成  可仁  妹子一齊行過黎~可仁話想打咁咪一齊打囉~

佢都好勁嫁打排球又靚女啵~唉..............

文俊同梁成係對面場射波~又坐下咁................

可仁話唔玩咁我就同加慧係到玩野~打到個波n咁高~哈哈--

我6點鐘諗住走嫁啦去新都城行街~我打返個排球被加慧既時侯~我唔小心打左上去迦密d冷x機上面~

整住左~死啦!!!!!!個陣時個個人都望著~我勁焦牙><"我果陣勁驚~我又要趕住返屋企~

我都唔知點算好~跟著好彩迦密個校工好好人幫我地上去拾返~如果唔係我實焦爆~

好彩文俊果陣唔係到咋~如果唔係就.......................

跟著我就搭車車去新都城行街~行到7點10~我就買M記返屋企食~

一路食一路睇哈利波特~好好睇牙><"

刊登時間 : 2005-10-09 09:59 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                

hihi~*蝦   佬~"*

今日一放學就落左去順安球場~整係見到神射同檸樂係到~見唔到文俊~

琴晚同佢傾左一陣計~哈哈^^"跟著過多一陣我同左個bb琪琪玩~

佢好q牙>3<"我鐘意佢牙~得意...........玩玩下~文俊係格仔到走出黎~

佢嗌我~我就問佢點解得佢自己一個佢話一陣搵工牙^^"希望佢搵到份好工啦~

跟著我見到格餅行去文俊到啵~唔知係唔係牙..............算啦~

跟著牙婷黎左佢叫我陪佢去問喪B扲返9隻CD~喪B話俾左文俊~

牙婷好嬲佢仲哭埋牙~我勁驚牙果陣~過多一陣佢又笑返^^"~

跟著佢被個令仔用個波整親佢隻腳佢又好嬲又罵左個令仔勁耐~

跟著佢又笑返~哈哈kaka~"*

 

刊登時間 : 2005-10-07 08:07 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                

hihi~今日係學校上I.S堂~胡sirsir話要用到草蜢~牙xx儀扲完之後行返返黎~

跟著我勁驚~林文社又扲黎嚇我啵~好驚嫁ma人地>﹏<"~

跟著lunch係學校食完飯之後留左係classroom睇書~睇真係笑話~勁搞笑嫁~

放左學要練波~果牙sirsir都傻傻地嫁~要我地跑黎跑去~跑到我隻腳好痛牙><"

哼算?!跟著搭車返順安~睇下有咩人~佢又唔係到啦/_____\"

跟著同牙沈傾icq~哈哈kaka~!﹗

唔打啦88

 

刊登時間 : 2005-10-06 08:53 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                

hihi~唉今日放左學羅伯話要睇野喎~

咁咪去左MMLC睇囉~跟著搞搞下佢話睇唔到囉~

唉..........跟著又係到講埋d比賽野~唉有個女仔好q串囉~

同埋又成日係到講野成個買送婆咁~行路似男人~

收啦叫佢~又唔知自己樣衰喎~跟著我係球場玩左一陣之後~

搭車返順安~去球場睇下有咩人~見唔到文俊牙/____\"

我又成三日冇見佢啦~好慘牙/____\"

個果xx恆剪左頭髮啵~算唔關我事==

跟著牙婷同我講話我牙媽岩岩走左落黎睇我係唔係到~

好彩我遲走姐如果唔係仲唔死得>x<"

哈哈咁我就返左屋企lu~返到去成晚同牙沈傾icq~^^"bibi~

刊登時間 : 2005-10-05 07:24 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                

hihi~我琴晚見到文俊夜晚係球場打波牙~因為我望到嫁ma~^^"

我宜家係學校上緊電腦堂~個牙sir勁悶囉~

成日係到講埋個d咩咩倉頡~叫佢食屎啦~講完又講~

唉~今日放學要練波~唔知練完之後見唔見到文俊呢??』

算啦~我諗文俊巳經唔左鐘意我啦/_____\"

我咁樣衰點會鐘意我牙><"』

你在哪裡? 薛凱琪

沒有愛情對白那套杜魯福可以與誰觀看
沒有愛情帶路坐上橫濱線問我共誰流浪
沒有愛情喝下那罐熱咖啡可以替誰解渴
懷內每句話 誰肯聽聽我講

踏破鐵鞋你在哪裡為我等給我半滴戀愛
踏破鐵鞋你在哪裡未知道就似未曾存在
踏破鐵鞋我在這裡為你等仿似競技比賽
尋覓太過耐 連愛亦變傷害

*除非我沒有動人成份
 何必怕沒有交出初吻
 看著時間過但唯有我
 在尋遍每位路人

 明知道未到動人時份
 才等到頭上燈泡轉暗
 寄望還會有位路人
 清楚我亦蠻吸引
 繼續迷信有情人多麼近*

最後迎接有情人的一吻

習慣了獨個在四處亂碰釘感覺愛情很遠
習慣了獨個在暗角祈禱也未見我能如願
習慣了獨個為某個人暗戀只有拼命打轉
尋覓到厭倦 誰兌現我心願

REPEAT*

除非褫奪去愛的資格
仍自信有日誰會為我表白

REPEAT*

最後迎接有情人的一吻

我愛你一生一世>3<"

 

刊登時間 : 2005-10-04 10:13 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]