今日我照樣都係4點落去球場~落到去冇女仔咁我咪叫諾恩過黎囉~佢過左2個字度過左黎^^"
佢地話上去迦密7樓玩啵~咁我咪跟埋上去囉~我都有成2年冇上過去啦==
我地係禮堂到彈鋼琴~好好玩牙~雖然我係亂彈-3-"
跟著過多半個鐘之後我就自己一個落返球場~佢地話想玩多陣啵-口-"算...................
落到去~我睇牙劉 、水喉 、佢地呢d人鬥波~哈哈跟著加慧黎左~佢扲著個排球~
咁我咪同佢一齊打排球~跟著梁成又話打~一齊打囉~我唔會介意~佢地兩個打我一個對打【 排 球 】
唔係打我牙^^"..............打打下我見到文俊係格仔到行緊過黎^^" 哈 哈 ~"*
佢同梁成講話佢聽日返工啦~哈 哈~"佢有工做啦~開心^^"
跟著文俊打左一兩球排球就唔知同梁成好似去左格仔搵人~
過左冇幾耐~文俊 梁成 可仁 妹子一齊行過黎~可仁話想打咁咪一齊打囉~
佢都好勁嫁打排球又靚女啵~唉..............
文俊同梁成係對面場射波~又坐下咁................
可仁話唔玩咁我就同加慧係到玩野~打到個波n咁高~哈哈--
我6點鐘諗住走嫁啦去新都城行街~我打返個排球被加慧既時侯~我唔小心打左上去迦密d冷x機上面~
整住左~死啦!!!!!!個陣時個個人都望著~我勁焦牙><"我果陣勁驚~我又要趕住返屋企~
我都唔知點算好~跟著好彩迦密個校工好好人幫我地上去拾返~如果唔係我實焦爆~
好彩文俊果陣唔係到咋~如果唔係就.......................
跟著我就搭車車去新都城行街~行到7點10~我就買M記返屋企食~
一路食一路睇哈利波特~好好睇牙><"