新XANGA.... WWW.XANGA.COM/CWKL_LU 依家呢個日記會照常運作..... 敬請留意....=] ---------------------------------------------
今日成日都係屋企.... 媽同細佬去左DISNEY....... 我自己一個係屋企.... 都係咁LA.... 預習+溫書+練琴....... 仲有就係整個個XANGA........=] 時間冇多....我真係要好好珍惜時間........