今日一切如常.... 不過上課個時都係傻下傻下咁LA.....- -" 搞到答2次問題都答錯.... 上GEOG既時候好凍.......... D風一係冇....一係好大.....-0- 唉...... 早知今朝著長袖冷3 LA.... 不過個件冷3好"吉"肉...... 算LA..... 著左好可能都係同依家一樣........ 隻手都係會咁凍架喇.....-V- 放學又去左開會... 開到5點幾........ 唉....成日開會真係有D煩.........