今天早上收到saya b一個sms 佢番左大陸T_T 好掛住你呀>< 滿腦子到係你啦好想聽到你把聲呀>< 快D到明天啦A_A 我就可以見到你啦~ 希望你呀媽唔會因為好玩留左兩日啦-.-" 無左你係hk無野想打,/.\ ___________________________________ 愛saya132日~ 我每晚一合埋眼就會諗起你~ 我既腦海不停咁樣有你同我既回憶~ 有了你真係好幸福~ saya b~我愛你
今日早上本來來早起身過saya既-_- 點知我9點半起身佢就8點半起身-0-" 真早-0- 之後我約左佢1點佢家個面巴士站等a_a 今日打算同佢影貼貼相a_a 點知無心算來潮就無去影啦-0-"" 之後同佢行荃彎-0-" 佢好似舊地重遊咁xd 同佢去左玩具反斗城反斗下-0-" 到反左幾耐下-0-" 之後就同佢食糖水-0-"" 諗得有d耐~ 食個陣係咁笑-0-" 笑到食唔到-.-"" 哈哈~ 之後就去等車去我家玩a_a 好快有車-0-" 之後後生左d野/.\ 我真係on9咁到留住... 明天要去整小小野/.\ 可能陪唔到你><我到5知幾點去-0-" 今日就咁a_a _____________________________________ 131 saya b 我到5知點解會留埋個d相... 我太耐無睇我電話個d相啦/.\ 我只係想滿腦子係你~到5得閒去諗其他人啦~ saya 我愛你