今日我好早就起左身啦-.-"
好耐未咁早就起身a_a
11點到無@@
今日本來今日要補課點知唔記得-.-"
之後就開電腦-.-"
等下次14號先去啦><
之後我就12點打比bb xd
同佢傾電話a_a
佢邊做功課邊傾電話><
死啦話題小左
睇黎我要睇多d野先得!!!
之後傾到點幾我就換3出mk><
買一個保護公仔既野a_a
之後又想買一樣野行左成個鍾到搵唔到T_T
saya係為左你搵><
回家個陣同saya b傾電話a_a
回到家就無傾><
傾msn@@
到係無咩傾t_t
之後就到左e家a_a
______________________________________
愛saya 136日
愛情是一種怪事 我開始全身不受控制
愛情是一種本事 我開始連自己都不是
原來係真嫁...我真係唔信我竟然可以愛一個saya做左咁多野~
每日到係想你~每天一合埋眼成腦到係你同我既事~
e家差唔多日日到諗住你訓~好開心~
saya b我愛你呀<3
|