今日又係放野之日~.~
今日9點起身等saya 起身><
等到12點幾先敢打比佢/.\
好掛住你呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
之後我就去左放野!!
第一張放左700~之後第二張到係700~
之後就第3張就放左680.-.-"
之後第4張放左800a_a
正呀xd
我要請saya食飯先得xd
明天就可以見到你啦xd
明天就可以比到你啦><
真開心
日日到好掛住你呀><
________________________________
我愛saya138日~
我日日到好掛住你呀~你知道嗎?
我日日到好愛你!!!!!你知唔知!!!
我日日到係到期待你打比我聽到你既聲~
我日日我好想你更愛我!!!我要唔洗你講就可以了解你~
我真係好愛你呀!!!!!!!你feel到???
只好怪我我唔識表達自己...
我好愛你呀saya
|