我今日個fd今日黎左我家a_a我就玩我..最....最..
愛既野- -就...就...係-.-""
sd高達啦xd
a機個部到到幾好用-.-"
yy我咁勁呀xd
a機到殺到咁多人喎a_a爽yy啦xd
1條1條咁殺哈哈a_a我真係勁a_a
3條友圍嘔我到有gag- -"
9殺到有呀 xdxdxdxd
日日到係咁玩- -"
之後3點幾我就出左去搵sayab啦xd
點知佢遲左成個半鐘先出 - -"
到明既/.\
番完學咁累到要你出><
咁耐無見到你xd多左幾粒倉><面又滑左><
之後我比左佢啦哈哈~
個公仔xd
之後就同佢去左食野a_a
去左食日本野a_a
太正啦d野三文魚腩入口就溶
之後又有個肥美的曼魚飯a_a
正正正xd
重有條鯖魚呀a_a勁正xd
我同saya b食得津津有味xd
好開心呀xd
之後送到佢回家樓下整理一下個公仔><
就送佢回家xd係到玩止汗濟-.-"
我又好唔捨得呀/.\想抱多你幾一下~.~
不過我身好臭-0-"
之後回家到e家~ |