今日早上我好on9呀- -"
早上教好6點30起身- -"
之後我竟然發夢同baby sms- -""""""""""""
我kai了- -"
之後我又9點幾先回學校喎- -""
番到去先知11點先要番 - -""
搞到我要行左兩次- -"
累死啦我隻腳- -"
當我補完上午1點幾回家食飯- -"
之後我就去左打波- -"""""""
打羽毛球 -.-
點知遲到/.\
打得20分鐘就打完- -"
死啦 - -""個fd挑起左我個球引><
我就3點幾回家~
之後打比baby~
同佢傾電話xd
你知唔知每天有你簡單愛就好了~
真到e家xd
咁就完左啦今日~明天快d來臨啦~ |