今日我係家無野做... 早上一直坐係到... 係到諗... 就考數學啦...: 之後又5知點做.." 只好一直上啦明天去fd家溫書-.-" 等明天啦><_)_)_ _________________________ saya~148日啦~ 我好希望你會咩到同我講... 我希望可以幫你分享到你既事.. 到好希望可以幫你解決到生活上既問題~ saya你唔好離開我..我好需你既溫柔~ 我愛好saya~
今天一早無啦啦起左身..一睇鍾原來 係6點幾- -" 之後又訓番...7點又起一次.. 又睇下電話之後就又訓番- -" 之後8起又起左/.\ 好難訓得番-0-" 之後就起左身 腳軟軟- -""" 之後等到1點幾就去左溫書>< 溫數學- -"" 之後saya sms a_a 驚喜>< 好多野到唔識呀>< 現在的我只能眼觀一切的淡下去... 咩到做唔到..... 愛你第147日~