今日早上同李衝去搵學校-_-
佢唔識路-0-""
早上六點就起左身- -"
落左去食個m記a_a
陪完佢就回家><回去生物補課 -.-"
我竟然唔小心訓左-.-"
補完就回家食飯- -"
食完飯就等3點幾同達達出左去食壽司- -"
去到4點幾><
食到5點幾- -"
我食到差d嘔- -"""
食左成2x碟
食完去左行信和- -"
有收穫xd
買左隻學魔術既野a_a
我要學魔術xd
直到e家d壽司重好似係我個胃咁-.-"
今日好小時間陪SAYA BB><
好掛住你呀今日
期待每次同你出街~
我愛~saya160日 |