講下琴日啦><
琴日我10點幾起身-0-"""
係到無野做咁坐坐下就到左下午 a_a
我成個星期無出過街啦-.-"""
之後去左搵baby xd
1點幾出門口-.-""
我本來打算同佢去mk影相><
因為勁多人就無影-.-"
又去左食炸大腸銖味~
之後同baby去左睇衫a_a
開頭無咩mood~
之後買左兩隻耳環就心情大好-0-"
之後就又去行買左一件衫同一條褲xd
好想睇下點a_a
之後就送bb回家xd
係車上係咁玩xd
之後我就回家啦a_a
之後晚上一齊上床訓xd
直到今天一齊起身a_a
哈哈@@
你使我改變不小~
我愛saya b159天
|