我最近到好無聊~.~ 係家發吁= =好悶呀... 就快悶到無野講... 大家可以叫我出來玩下.... 熱線2619xxxx如果唔記得我電話比你地回憶下......唔好玩電話.. 今日我發現我電腦中左百幾個毒= = 之後有人幫我清曬@@正! 重整左好多野.... 今日我....12點起身... 我竟然無打機... 我多左個黑眼圈... 我無野講啦.....
82500225 今日我無咩野做好悶呀!!!! 講番琴日啦... 我琴日去左唱k... 我唱左一首歌炸@@ d女係咁唱...... 好強.... 我地男仔5點幾就走左.... 我去左荃彎陪人剪頭髮~~ 剪完6點幾.... 我就坐車回家@@ 之後我坐車個陣撞到2年幾無見既小學fd^^ 佢係同我同年同月同日生的^^ 真有緣@@ 開心^^~ 回到家就坐係到打完直到今日... 留個cm呀好耐無見過啦~ 0230完