9.3
今日開學啦@@好野...
唔洗成日悶啦...
今日我7點起左身...
我7點9出左門口..
番到去重以為見唔到tfk
點知番到去撞到正...
我入門口第一步佢就用殺死人的眼神望我....
嚇死我=.=
之後佢真係捉左我=.=
我係第一個好慘呀=.=
之後就又有好多人中招...
之後搞到排隊...
我升左3b啦haha
我地要第2個小息先有得開學...
到左第二個小息...
校長上到去係咁講好多野講.
講左3十幾分鐘.==
好強-.-
好快就放學啦
之前呀sir比左好多本簿我地好重..
我重要去剪頭髮....
我同個fd先去食野之後就去左剪啦
剪剪剪好快就剪完...
到ok呀..
之後就回家...
今日我岩岩好用左100$==
完
|