前幾日上中文堂我無交功課... 比miss罰...本來抄書但係第二日無交.... 搞到要一日之內記曬挑花源記... 之後我放學去左背...miss話如果背唔好就背楊修之死... 太可怕啦~ ... 講番今日... 今日我番到去... 睇下人就波就去企啦... 今日要查手冊呀... 我咩到重未簽.... ok大鍋下的... 第一堂:平安過左... 第二堂英:比miss叫左我背英文單字....我衰左抄50次... .三.四堂到平安... 到左放學自己回家... 期待明天同一個人的約會.~^^ 完
番學啦...咁多日無打日記... 希望今年會進步啦... 今日係星期2好熱呀... 又悶... 完