補番"9.28日記 今日好似平日咁..番到學校上堂..小息同D FD吹下水玩下咁.. 無咩功課做..好野.. 明天有三日假放.. 又無人陪到係到悶過三日啦..唉~
今日主要到係打機~ 我同一個勁人玩@@ 好強的...希望日日可以同你玩啦^^ 其實我玩勁舞係為左d咩呢..搵番自信?識人?無聊? 講到係咁多8