今日係中秋 我地去沙灘bbq 我要食埋飯先去 搞到7.30點出門口 我到左好多人到唔識 我又唔講野 搞到我自己好悶 我燒左好似好耐下 之後周圍行 唔知幾點我出左去同人玩海上壓 玩完醒曬 d水好凍 去到4點幾先玩立燭 ...... 玩玩下係到講鬼故 咁就過左一晚啦 真係快呀 番去個陣好多人呀.. 不過... 巴士上面有一種死氣沉沉既感覺... 第一次坐巴士咁樣! 完
今日同呀劉sir出來...好耐無見過佢啦~ 真開心...^^ 今日我地去左咖啡x.... 好多個日去呀... 我飲左d野...個樣野飲叫藍色憂鬱.... 到幾好飲~ 到係上一次同呀志去個間野正d.... 今日又順便去無印到買左支筆同筆袋.... 6點幾就回家完~