今晚笑住訓a_a 無lo
今日無野講...講番琴日啦... 星期日 我可以訓遲小小先起身啦@@ 一起身就打機a_a 之後等下午去同fd去溜冰~ 食完飯之後就落左葵芳搵fd一齊去 今次等3男仔= =" 其他到係女 我地今日去西9龍溜冰... 一落到去有d唔記得點溜... 之後慢慢就記得番~ 今日好多人呀! 遲d撞到人... 溜到4點..我今次無仆呀ha... 咁之後就左fd家... 睇8仙飯店之人肉叉燒包... 我邊睇邊食野-,-" 睇到6點幾閃人回家食飯~ 無lo