話咁快放左暑假到有兩星期啦-.-" 我暑假要番個一個暑期复收.... 到唔錯- -因為唔洗咁悶 但係小左時間陪您-_- 最唔低就係e樣野... 希望快d完成左個复收啦 xD To be Continued
愉快既日子真係唔係成日有... 睇緊既你有幾多呢? 我要搵暑期工.我要搵暑期工.我要搵暑期工.我要搵暑期工.我要搵暑期工 睇緊既你地...一定好想知我點解咁愉快 1.有一個勁愛既人 love Love love 2.一日比一日愛你~! 3.e排無咩煩惱 4.就快暑假.. 得一樣野要煩-.-" 就係個一個咩鬼野on9無聊令我張會不愉的暑期复收-.-" 搞到我搵工可能要搵夜晚... 可惡!!! ○~"完"~●