今日...係3月18日 好期待個一個長假呀... 重有兩日... 今日番學上第一堂就好累 無精神 之後第二堂到係咁訓... 最緊成日到係到訓- - 定係我懶左?
我電腦壞左到有一個月啦... 唔知大家重記唔記得我e個日記呢... 今個月發生左好多野.... 最唔開心到係電腦壤鬼左- -" 今日係2月16日... 約左個係勁舞識個fd出來打機 - -" 之後又撞到好多個fd- -" 玩左4個鍾勁舞 = = 手指好痛... 6點幾就回到家 食飯-00-" 完