星期5考完試了 真係開心呀~ 唔洗溫書啦... 希望今年成績好d啦 haha~ 之後星期六係家發呆好累呀~ 呆左一日-0-" 之後星期日搵左呀豪出去買衫買褲 幫下眼...我d眼光唔錯嫁a_a 行左成日... 唔洗係家呆.. 到左星期一好野...有卷睇 英文差到無能-- 之後中文有d起色- -" 視藝重爽- _" 3年最高分- -" 之後放學haha
考試重有3日.. 好似開始無咩心機溫書= =" 不過要頂埋先得... 大家繼續加油~