最緊好悶呀...唔知邊個重記得我日記呢... 重有一個月小D就考試啦.... 真係要努力一番... 唔想升唔到中4-_- 升唔到到唔知點算... 希望我地全班可以全班升到啦~ 加油~ 打完~
係e個星期發生左好多野... 心情又起又趺~ 百感交集 好唔想郁..,平靜諗野 直到今日...心情靚靚" 我真係好唔想無左你" 我一定會後悔! 好快就2個月啦a_a 10日" 平平安安咁過埋佢>< 我愛你呀!! 講完我d心情... 講下今日先... 今日...我好累咁番學... miss好惡呀.. m到咩... 最勁就係4堂到係miss...個個燥爆 無個男人... 最正到係最尾個堂= =" 講黃野... 笑爆xd 完