星期日... 好悶下..無啦啦諗起... 琴日我早上去左學校補習 之後下午就同左班fd去mk買衫... 去到mk好多人呀... 我今日收鑊到ok...買左3件衫~ 幾貴... 之後同兩個fd失散左... 咁順便走人 我同3個fd去左荃彎 玩 玩到6點幾就同fd回家... 食完飯... 有個fd打來叫我出去步跑 我去到啦... 跑左4個圈走左... 之後去左公園坐... 吹下水... 9點半就回家了 今日幾好玩同幾開心
今日我好得閒 成日到係我隔離聽到豉蕉豉蕉...本來個名係豉蕉王子<好聽嗎? 太可怕啦... 自上一次比個fd改左e個花名差唔多日日到聽到呀-.-" 今日放左學去左跆拳~ 去到練練練... 直到最後就同人pk 爽呀... 踢呀踢呀 放左學到5點幾 重見到班女仔係到做野... 真多野做呀.. 之後回家~ 記完