話時話我上年暑假到e家過左咁耐到係打得個一篇日記-0-""" 哈哈哈-.-好笑-.-變左年記a_a 時間真係好似閃一閃就過左啦~ 我下年就會考希望成功啦~~~ 好緊張呀xd 中六中六~ 上上上~~
最緊我做左宅男xd 到幾好玩呀xd 無咩點出街呀... 悶到死呀~ 同埋最緊玩cso~ 手殘呀哈哈"" 成日比人爆頭...爽係比人爆到爽 明天又要番學啦~" 加油!!! 明天再打xd