.
.
CWH621
暱稱: C'W↑"HoNG_
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
最新文章
...
~~
2010
WOW
累~
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 2 日  星期三   晴天


7.7 鬱悶 分類: 未分類

我變左柒頭



2009 年 9 月 1 日  星期二   晴天


9.1 愉快 分類: 未分類

希望你地會有耐性睇落去因為打左好多~(心血來潮)

今日真係幾好玩XD
今日開學啦....我突登早d番去唔比人捉頭髮...點知佢地無企係出面捉人-_-
9.2明天到係答11先出門口好過-_-番到去岩岩好8點10分無遲到xd
番到上課室同左個唔識既人坐-.-"
點解會唔識既...我到想知-0-"
可能佢重宅男過我啦~
明天調位啦xd正好緊張唔知會同邊個坐呢xd
男定女?
高定唔高..7定唔7
會同新同學坐?
緊張~緊張~緊張
希望今晚訓到啦~
之後就落左去開學禮~個miss係到唱校歌-_-年年到係咁-_-
校長佢地入尼啦@@林日x呀xxdd
之後開場白3min...我就同d fd講足咁耐...講到開學禮完
到係唔講開學禮啦-.-"遲d作到我到會作番啦(年年到有一篇咁既野...)
小息30min點解要咁耐-_-點解要咁耐我想早d放呀最好12點呀xd
小息完番到上課室
呀sir竟然要我落去拎薄-0-重有其他人既-_-
之後行樓梯落去a_a
拎左d薄我就升降機個門口到見到miss半個身影...我就飛左埋去發達a_a
個一個係我英文MISS~
佢真係好人-_-之後諗番起平時咁對佢-0-"真係....
之後我同佢講我會讀好英文同佢同手對手咁拍左下tim xd(有D感動)
番到上班房...發覺我有D FD佢地行樓梯番上班房-_-強
重要寫敬師卡-_-
迫我寫既-_-
時但寫D野我諗寫唔寫快高長大好-_-
放學啦~
我本身打算去剪頭髮,,之後諗諗下到係唔好去食野先...
食完就回家3點就出左去打波xd
有ly 旺 東姑 黑人 同爆牙佑 6男打
打左2個中-_-
之後就去左剪頭髮-0-好7呀-_-
剪完就去左打機1粒-.-
打完就回家自己煮野食正xd
好味~~~~
之後就睇神探呀蒙  機重戰士 電影版-逆襲的夏亞~~~好正呀xd
打完啦今日~~~~



« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言