頂我家電腦壞-.-" 上唔到MSN T_T 好慘呀-.-" 手機到壞左-.- 好彩有呀媽個部頂住先-.-" 係網吧打-.-"
今日個科技堂個呀sir番黎啦-0-" 佢無番成六星期我就玩足六星期-,-" 上科技堂無得上網啦-0-"