今日係繽紛同樂日... 第一個行程去左一個農場~到幾正~ 之後11點幾就坐車走去青e食自助餐~ 到幾好玩既 又有得食 食到一點幾就坐車去左機場一去到聽到有間機鋪 立即醒曬 之後去到點知佢唔比我地入... 因為我地著緊校服-_- 等到3點3去左睇4d電影 無野睇既 上車個陣個fd講左個gag 就係:如果檸檬荼(紙盒包裝)唔夠味你會點 自己估啦xd唔識問我 今日坐車坐到傻呀-.-" 坐左成3個幾鍾~
相片是女人的粉飾~ 男人唔好信呀-.-