鄭輝豪係無品佬!!
差爆-.-
哈哈!!!!!
搞掂啦>o<!!
原本唔係用哩個嫁@o@
嗚..用楊丞琳果隻>.<
俾隻kai豪睇睇下張圖唔見左-.-
好野..聽日去唱k>o<!!!!
嘿嘿!!真HappY@o@
搵唔到咩歌好聽求其用一首
-o-!!!
kai豪俾親d歌都係咁..
難聽!!@o@
哈..我搵d歌仲好聽過佢
再也聽不到
手機裡他甜蜜的留言
想躲進衣櫥
從此不讓任何人看見
他不愛我了 我失戀
經過這短短的46天
還是要謝謝他
給我和他談戀愛的機會
都是我的錯
沒有他夢中情人的條件
修長的腿細細的腰
都與我無緣
頭髮也沒有像絲絨的棉被
就這麼一點一點又一點
還願意陪我
談戀愛46天
就這麼一點一點又一點
我知道了我沒什麼優點
對不起真的沒辦法
變成你的夢中情人
還是要謝謝 談戀愛46天
還記得他說過
希望我的皮膚能再白一點
約會的時候
衣服能穿得漂亮一點
好溫柔的說
我的寶貝 我會多愛妳一點
如果妳有小小的瓜子臉
分類: 未分類 |