今日唔洗返學好開心丫..
10點幾傻發黎樓下地鐵站等我...跟住一齊去龍威玩
kaka!!!!
打左陣機好悶丫..
得3條友..我 發 龍==
係龍威好似見到xxx丫..
好開心!!
之後心心同龍鬼黎左喔..@@
玩左陣就去食野啦
佢地食飯..我同心心去左心粥館食粥
好好味丫>o<!!!1
之後就買左條頸巾..
又見到xxx丫..哈哈!!
跟住係西九1樓又見到xxx佢..
之後行去龍威..望後面..
xxx又係後面..嘩..
好怪喔-o-
同心心係龍威打拍拍機kaka!!
之之都係我贏 哈哈
龍鬼好勁丫!!!!
之後再同心心玩賽車@@
好好玩丫..
之後就幾條友係度玩影相--
果幾個傻人..傻仔發 傻婆心 傻仔龍=.=
kaka!!!!!
唉..開心既時候過得特別快..
聽日又要返學..
仲有要做功課 fuck><
垃圾.....學校.......食屎啦!!!!!
分類: 未分類 |