"" 煩煩煩""...=[]=
我都5知點解,我成日都會俾人話呢樣戈樣嫁wo...其實呀,講真我都5係好`差咋ma...點解d人總係覺我好似好好蝦咁嫁,成日都蝦9我......總係會係我身邊講呢樣戈樣,話我呢樣5好,戈樣5好,咁佢地話人之前到底有冇唸過自己係咪都係咁嫁....總係人地身邊講埋一大堆人生道理...總係覺得自己好似自己係最叻戈個咁.....>_<
佢地係講戈陣到底有冇理過人地ge感受嫁,有時d野5好講到好似人地錯哂咁啦...總係自以為是.........講ge可能係你心裡ge唸法...但係你講戈陣到底有冇唸過人地俾你話戈陣ge心情嫁,有時點野5係你一個人覺得係咁就一定要人地都認同你ge唸法嫁......當人地5認同你ge時候...你5好總係覺得人地好似5識唸.....總覺得自己係晒識唸戈個,當人地犯左少少錯,就將人地講到一文不值咁,好多時d野人地5出聲,并5係代表係你岩哂咁,好多時點野只係5想同你嘈....搞到你成日都覺得自己好似岩哂咁啦....
|