""都5知可2講d咩好.....""
如果一早就知道咁少$$$就5做啦....又應承左人wo...真係好嬲自己點解可以咁蠢嫁....一開始明明話左係咁多+ma....到佢話轉少左$$我都5知囉,真係好嬲好嬲自己點解可以5聽清楚佢戈陣係點講嫁...搞到我而家追又冇得追...仲有人工已經少嫁啦,而家仲要扣埋人地呢樣戈樣....>3<,搞到人地d糧少上+少,真係好5底呀....... 激死我啦!!!
仲有就係個"老細"都5知佢想點嫁,做野又5清楚,講野又一時一樣,唉....係度做最正ge就係打機啦...不過講真d"老細"都算幾好人ge.....不過佢地做事和工作ge野真係5係好得...可能5係我講ge咁啦....不過你話我一個人係咁唸就話姐,當一個人係咁唸就話有問題姐,一個係咁...第二個又係咁....你就會5會唸下ge問題先好係度罵人...5該!!!
|