|
|
2010 年 4 月 19 日 星期一  |
| 2010-04-19 | 分類: 未分類 | 本身今日真係諗住溫書架
因為我今日先發現CT有幾近
下定決心放學番屋企溫書
點知馬騮話佢俾C sir留堂
5:30先走得
佢話佢好悶
叫我陪佢
好啦
咁就陪佢lor
同佢一路吹水一路溫書,做功課
1個鐘冇白過
之後果一個鐘呢......
全吹水
傾下F.2有邊D令仔令女
p.s.佢係咁讚佢自己
佢又問番上次問我果個問題
" 你點解中意x x x ??"
我諗左勁耐
諗到
嘻
又傾下佢點樣俾人溝
我點樣追 x x x
之後Ms.Kam突然入黎
我本身坐馬騮隔離
即刻彈開左幾個位
Ms.Kam走左之後
馬騮話
"仲話係fd,Ms.金一黎你即閃,fd喎!~"
我無地自容
不過之後又繼續吹水
佢個櫃筒亂到乜咁
忍唔住
同佢執左櫃筒
我都好耐冇同人執過野啦
哈哈
| |
2010 年 4 月 17 日 星期六  |
| 2010-04-17 | 分類: 未分類 | Trista 說她不再打排球了
我本來也沒甚麼
但我突然想到
要放棄一樣自己愛的事真的很難
當初
我放棄你是迫不得已的
我哭過多少次了
要放棄真的很難
今天哭很多次了 | |
| 2010-04-17 | 分類: 未分類 | 今日打波呀
LKM vs YMCA
今日場波唔係重點
不過我都係要講下呢場波
第一局,輸
有球睇錯左out 波
好內疚
好傷心
因為我呢球係唔應該失
第二局,羸
有番d信心
第三局,輸15:11
輸左啦,局數2:1
話哂都係青年會喎
我地贏左一局都幾好架啦
不得不說
對面隊長堅係好強
貌似是能一個打十個的
很強.....
話說今年
做隊長的我
打就打左5場啦
每一場都好開心
可以遇到你地,同你地一齊打波
我覺得我好幸福
呢5場我最記得既......
第一場: vs 林大輝
見到酷似某人的球證
贏...2:0
第二場: vs 沙官
生平第一次有局贏20分
我開左成16分直接得分
第一次開得咁滿足
仲有4個A班既同學黎支持我地
多謝你地!!! XDDD
贏...2:1
第三場: vs 台山
本身話對台山有d 驚
但係之後又覺得冇乜野
網頂果幾球好靚
好懷念
贏...2:0
第四場: vs 陳震夏
複賽.....
對面唔做波
一野打番黎
討厭的
贏...2:1...入八強
第5場 [ 今場 ] : vs YMCA
我地已盡全力
八強止步
今年 F.2
係我打左咁多年波以黎
第一次做隊長
入到八強
我已經好滿足
多謝球隊既咁多位
俾我一個咁好既回憶!
今日知左一個壞消息
打完波之後
大家一齊賽後檢討
檢討後
Trista 話佢下年唔會再打排球
佢一度講一度喊
搞到我地個個都喊哂
這應該是她最後的一場排球學界
但我們輸了
給你留下了一個不美的回憶
I'm sorry...... | |
| 2010-04-17 | 分類: 未分類 | 一陣就要去打波
對青年會
講堅
唔係自己潑自己冷水
信心真係唔大lor
但當然
我會盡我一切既力量
去打入呢個四強!!!
| |
2010 年 4 月 15 日 星期四  |
| 落花流水 陳奕迅 | 分類: 未分類 | 流水很清楚惜花這個責任
我一直都很珍惜和你一起的日子
怕你會不開心
處處遷就你
真的身份不過送運
但我的身份只是一個路過的同學
對你而言
我沒有甚麼地位
也沒有在你心中留下過些甚麼
我只是默默地伴你走過了一個學期而已
這趟旅行若算開心
亦是無負這一生
但是
這些和你走過的時間
我過得很開心
不時還在回味
水點蒸發變做白雲
花瓣飄落下游生根
我們各有各的路
各不相干
也沒有任何關係
命運敲定了要這麼發生
我相信這一切都是上帝的安排
也是早就安排好的
淡淡交匯過各不留下印
也不是各不留下印的
你對我也訐是
但我對你從不能忘
對你放棄
只是因為不想在你表態後
還是一副死纏難打的樣子
讓大家更難過....... | |
« | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | ... | 128 | »
|
|