今日放學去左林漢光打friendly
ok 啦
話哂都係第一次出去同人打
4場贏左2場 [ 和 ]
但係由於揭分果個人成日都揭分俾佢地林漢光
我都當自己係羸左啦
←打完既合照
今日7.7度
卻不覺得冷
因為
曾經
你對我的態度有多冷淡
你對我的說話多沒有heart
你對我的眼神多沒有feel
你對我的笑有多假
你對我的一切一切有多虛偽
你有多無視我給你的付出
你給我得到的收穫有多虛無
你對我說的gag有多爛
你對我的依賴令我有多開心
你對我的笑令我有多甜蜜
你令我第一次感到.....付出也可以是一種收穫
.............
對不起
變了讚賞呢
我只想說
你曾經對我的冷淡
曾經凍傷了我的心
受傷了??
55....
但,受傷過後
也早已痊癒了
今日好凍呀
得7.7度咋.........
今日同Limin.Tracy.羅霖.Kaman.Michelle.一齊去左OceanPark
今朝一早就搭車去
係咁玩係咁玩
我地都差唔多玩哂D機動遊戲
今日係本人第一次玩過山車
原來過山車都只係咁啫
唔驚唔驚
一D都唔驚
大家以後都可以放心玩
有我地幫大家試左一次
午餐.......
食左50蚊
我都覺得ok啦
喺OceanPark入面喎
一路玩一路玩
玩到五點幾
玩到好攰呀!!!!!
呢幾日係咁拜年
拜年拜年又拜年
好悶呀
19號會去Ocean Park
勁期待中......
去左姨媽度拜年
謙Him都一齊番左黎
自從佢病左
我都好耐冇見過佢
今日你嗌少左
可能係因為喉嚨痛啦
佢講野果陣把聲都沙哂
我好心痛呀
你要快d好番呀知唔知呀?