今朝起身
望到個電話
[ 2月15日 ]
今日已不是情人節
Valentine's Day早已過去了
不過.....
我還是那麼愛你的
今日係 情人節&大年初一
對我黎講
梗係情人節重要d 啦
好諷刺
情人節冇情人
今日比平時仲掛住你
唔知係唔係因為情人節呢??
今個年初一好悶
成日都留左喺屋企
好慘呀
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 你對我說的 新年快樂 我把它當作 情人節快樂 讓我開心一個假期
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
你對我說的 新年快樂
我把它當作 情人節快樂
讓我開心一個假期
新年快樂
希望大家有得豆多d 利是!!!
當然
更重要既係
情人節快樂
祝每一個情人都咁開心!!!
今日係年三十
今晚同左呀媽出左沙田買野
買左衫啦,鞋啦,褸啦,袋啦,襪啦
大部分都係遮仔
買左成千蚊....
買左勁多野
我覺得自己今日好幸福
今日同左Limin,Kaman,羅霖,Michelle,Tracy去慶祝羅霖生日
首先我地去左一間樓上cafe
我覺得都幾貴
一個人$88
不過我地喺果度影左好多相
即影即有: )
特登影得冇咁清
費事俾你地睇蝕哂
我地影左好多相呀
上面只係一小部分
仲有好多喺其他人度
好開心
之後我地行街
行到腳跛呀陰公
而家好眼訓....