今日學校Christmas Service
都幾好玩啦.......
今日著左件lollipop棒棒堂演唱會潮T
好棒好棒好棒
還有人認得是lollipop 的.....
送左禮物俾嘉嘉
光是包裝就用了我一小時了
為嘉嘉而設的包裝(很棒的.....)
其實我今日有禮物想俾你嫁
但係我唔知點開口同你講
你又冇帶袋.....
我始終都係冇俾到你
或是係我太多野要考慮
我下次唔會嫁喇.....
放學果陣我想喺你走之前同你講MerryChristmas
但係你好快就走左
冇同你講MerryChristmas
呢個聖誕一定會唔開心
今晚又係去左打邊爐
同左...
Vinci. 嘉嘉. lo霖. Limin. 曹小姐. Kaman. Ice. Ice家姐. Amy. 咖哩雞. 男仔x4
加埋我就有15條友
開左兩個爐
有人遲到 ----->唔駛俾湯底錢
慳番幾蚊.......
我真係鼓唔到班男子組係唔食海鮮囉
仲要話我地食海鮮好殘忍喎.........
我諗我呢半個月都要暫時忘記你
如果唔係我真係溫唔到書
原諒我吧.......
半個月後我會更深深愛你的..... |