| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 9 月 20 日 星期日  |
| 2009-09-20 |
分類: 未分類 |
今日返雪球計劃,收到密密
麻麻的時間表,由9月去到
年尾個個星期日都把時間
獻比藝術~仲有星期六到
畫室练畫,發覺時間真的很不
足夠,今日終於確定左展覽的
日期了,9月29日終於可以係青年展
藝館展出我的作品<陌生>,雖然唔係甚
麼大作,只係個個雪球計劃的初哥而已,
不過希望大家多多支持!!來近十月
就開始學整裝置藝術,估計年尾就會
展出,還有10月10日的全澳學生繪畫比
賽,努力吧~~!!
|
2009 年 9 月 19 日 星期六  |
| 2009-09-19 |
分類: 未分類 |
今日數學小測好多唔識,其實又
唔係話唔識,都係錯些大意野,唉~
溫左甘耐都做得甘差,上美術堂畫
石膏又起唔出稿,明明自己學過,是
有壓力??討厭這樣的自己~有時連
自己都覺得自己好煩,成日都要問人功課,
問人抄筆記,問人很多很多..問些本身自己
有能力去解決的事,身邊的朋友真的是好好~
真係好想自己有用些,自己去解決問題,希望
有一日我可以做到!!9.20係選舉日,我就幾支持
第六組,希望澳門本土文化藝術可以得到好的發展~
|
2009 年 9 月 14 日 星期一  |
| 2009-09-14 |
分類: 未分類 |
星期六去畫室畫畫,先發現唔記得
帶相,shift~搞到只可畫背景,戈日
又唔知咩事好少人,計埋我都係得兩
個人,畫完就係到同啊sir傾機,到到最後,
竟然我地三個係到打機,好頂引lor~夜晚
就同sam,moku去睇煙花~台灣有d同上星期
戈個一樣,睇左一場之後佢地就去打牌,我就
返歸lu~~琴日朝早返雪球計劃,請左畢子融黎講講座
,佢好有名,講野都好搞笑,晏晝就去左塔石藝墟,戈到
仲搞左個百人藝術,有一百個人一齊畫一幅畫,好有
意思,仲到到符sir tim~之後去埋青年展藝館睇
展覽,個作者今年都係讀高二,好勁ar~人地又係高二,
我又係,都唔知點解自己同人差甘遠~~大家都去
睇下la~
(百人行為藝術..)

(上星期睇煙花同d外國人影ge...)

(之前藝術之旅ge...)

|
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 106 | »
|