| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 11 月 24 日 星期一  |
| 2008-11-24 |
分類: 未分類 |
今日派左幾科exam,有2科
幾差,不過lit就有70,真係吾
知今年英文想點lor,好憎依家
d miss!!第時好做miss一定吾會做
到甘ar!!勁黑人憎,個個都係睇人比
分,鬼叫我吾似人地甘刷鞋,不過學
jacqueline話:"miss吾鍾意我都無計
ga wo,我啊媽一生我出黎個樣就係黑
佢僧,都無計ga wo!"唉~~~依家同以前真
係吾同曬~~以前ge回憶仲是美好的.....
...............................................................................
琴晚同chanel,winky,flora,vicky,cindy
去左美食節,好正ar,食左ok多野,不過
食吾到台灣d豆腐冰,賣曬ar~之後食左
新竹貢丸好貴,不過好好味超多汁,跟住
仲有燒雞脾,雪糕,當然有食我最愛ge芝士
焗蠔la,chanel佢地都話正ar,仲有食左好特別
ge星加波越南辣沙面,真偽好正,之後買左奄
雞腳比mami食,戈間野好抵,$20有一盒,之後
我地就去玩game,flora,vicky同cindy玩左好高
戈個,不過我吾夠膽玩,之後我地又同左d著泰國
衫ge泰國人仲有啤酒樽公仔影相,超好玩ar~
仲見到好多熟人,emily同norma,李sir同林miss,
胡sir同佢ge wife,rainsitong同佢bf,cecilia同佢d
fd,班長,仲有一個大家好吾想見到ger人---柏x2,
總之見到好多熟人,連廖雞宦都見到lor,最底死係佢
又見到我地,搞到吾知叫吾叫佢好ar!!!遲d再post返
d相比大家睇la!!
|
2008 年 11 月 22 日 星期六  |
| 2008-11-22 |
分類: 未分類 |
yo!終於都考完試lu~~
不過就吾知今次ge成績
點le,好想有名次ar,不過可能
會無,因為我地班d人個個都吾
蠢,今日晏晝就開始換季lu~,原來
我都好多衫吾要ga,有成兩大袋,
摺完之後就同cecilia出大陸行街,
今次ge收獲幾好,行到好多地方,其實
係因為上次我地吾夠時間,我買左條藍
綠地ge頸巾同衫,7點幾就返屋企lu,daddy
今日去左香港,mami又返晏,所以我大家姐
又要煮飯,吾係講笑,極難食,最企死係連佢自己
都話難食lor,之後睇左陣joey 演唱會,佢ge舊歌真
係好聽,不過依家ge佢真係.......唉~~~變變變
聽日同f3r去美食節,期待已久ge,終於等到la,
希望聽日大家都玩得開心la,聽日再打...... |
2008 年 11 月 14 日 星期五  |
| 2008-11-14 |
分類: 未分類 |
今日係mami ge生日,
一陣出街食飯!ha..今日派左
中文test,yeah!今次終於係高過
winky la,77分雖然吾係好高,不過
有11個人fail,都算ok la,下星期exam
la,大家一齊add oil la~~!!!
happy brithday to mami!!!!!
 |
« | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | ... | 106 | »
|