| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 7 月 11 日 星期五  |
| 2008-07-11 |
分類: 未分類 |
好彩琴日吾洗返學,因為
依排好眼訓,所以連blog都
少左打,琴日終於可以係屋企
,岩岩食壽司戈陣食左一件,
點知我吾小心撞左一撞,佢
全部跌曬lor,無得食!!唉~~
搞到食家好肚餓tim!!
最近鍾意聽依首歌,係kary
ge 不如不愛,好好聽ga!
送個live版比大家la!!
|
2008 年 7 月 9 日 星期三  |
| 2008-07-09 |
分類: 未分類 |
今日晏晝同媽咪去左大陸
按摩,haha~~原本諗住訓覺ga,
不過佢問我去吾去,之後我話去,
今之按左一個鍾ja,平時兩個鍾ga,
按完之後行左一陣街,跟住我地去
煲煲掂到食煲仔飯,窩蛋牛肉超正,
仲食到好飽,鬼咩5點幾食,因為一更
要同黃兒去跳舞,所以要提前食,因為
返到去10點幾我吾會再食ga la,如果
吾係一定肥死ar,所以就食定先,否則跳
戈陣會好辛苦,最慘都係媽咪陪我硬食
個飯,吾講na,on下line先!! |
2008 年 7 月 7 日 星期一  |
| 2008-07-07 |
分類: 未分類 |
幾日無打tim,因為日日都
去左訓覺,又懶所以都吾想打
lu~~今日係科技週所以除左
要上第一堂之外,其他都吾洗上,
我地去漁人碼頭到玩ar,雖然落
雨,不過好正,本身諗住同啊bo一齊
玩,不過最後都係同啊花,sam,影后,
仲有flora佢地一齊,講返今日la,sam同影后玩鬥
快跑,當然係sam win左la,之後我地去左
玩划船,不過我無玩,因為好似會好攰甘,flora,
sam都話要同影后鬥,唉~~佢地ar..之後我同影
后鬥游水,yo!!比我win左!!跟住就去玩射擊,
戈把箭仲比我玩到無曬電hehe~~之後就去
玩賽車,排左超耐隊先有得玩,我玩戈陣仲狂撞
車,搞到sam同啊花又笑我la,跟住因為夠鍾,所
以就要走lu~~~~我覺得今日係f4最開心ge一次,
因為可以同d fd玩返,感覺有d似f3甘ar,
可惜依個快樂係短暫!! |
« | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | ... | 106 | »
|