| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 5 月 11 日 星期日  |
2008 年 5 月 9 日 星期五  |
| 2008-05-09 |
分類: 未分類 |
好多日無打tim!吾係我吾想
打,而係d測驗多到日日都有,
仲吾止一科ar,f3真係好辛苦!
琴日彩排完校慶彌撒,我地一入
去,原本我都吾覺有咩問題,點知
我拎去後面同koey傾計,跟住我地
就聞到好臭,原來係坐我地隔離戈d
小六ar,應該佢地岩岩上完體育堂ar,
koey oliver都忍左好耐,之後唱歌
戈陣句歌詞"你要愛你的鄰人,如
我愛你"因為好臭戈個人坐啊花隔離,
之後唱到戈陣我地都望住啊花唱,
笑死我同koey la!!今日上體育堂
d人好慘ar,甘曬都要跑15個圈,
好彩星期一戈陣跑左,用左7分55,
吾洗重跑,之後佢地跑戈陣,我同flora
佢地一齊同佢地加油,我地狂講d大家
鍾意ge明星同佢地打氣,死人影后一聽
到我地話棒棒堂,就跑到馬甘快,當然第
一梗係emily la,落堂戈陣柯生請影后食
雪條,獎勵佢wo,之後我地狂叫影后攞最
貴戈隻,haha~最後佢攞左個甜筒仲攞多
支雪條,真係服左佢ar~~
上中史堂勁搞笑ar,死flora狂引我笑,佢同
亂mo鬥嘴lor,搞到我無力寫字,佢地好頂引ar,
全班都笑到傻曬lor,今日我地請左胡sir
謝師宴同我地一枱la,其實我吾多鍾意
佢,不過算la,我地戈位枱d人甘玩得,有胡sir
係到一定好好笑,我地戈組有sam 花 flora
chaire koey emily 肥狗 影后同亂mo一定
好正!前日睇左sam個blog,好感人ar,我都
發覺我地都未有一張全班幅,畢旅戈張好多人
都無去,校運會無左啊花,慈青無左林海琦,
得戈張秋旅,真係好希望星期二ge校慶戈陣
可以有張齊人ge相ar!
stephy25號黎澳門唷''
第五届“劲歌王”总选颁奖礼 5月澳门隆重上演
何韵诗、许志安、光良、王菀之、林一峰、FIR、温岚、许茹云、杨坤、王栎鑫、阿信、卫兰、
卫诗、应倡佑、古巨基、侧田、方力申、邓丽欣、吴雨霏、小肥、傅颖、EO2,邓颖芝、裕美、
贾晓晨(JJ)、卢巧音、张继聪、唐禹哲、薛凯琪、方大同、水木年华、钟镇涛、陈慧娴等
澳门东亚运动会体育馆举行
|
2008 年 5 月 3 日 星期六  |
| 2008-05-03 |
分類: 未分類 |
岩岩睇完<勁歌>,點解phy
無獎ga??雖然一開始我的最
愛攞左,但再見不是朋友都無>3<,
我的最愛都無攞冠軍歌,'再'就有lor,
但反而無獎,不爽ar!!phy ge
努力一定比人睇到先得ga!!
今日晏晝去左西灣迎接聖火,2點
幾就搭車去la,架車仲有d滯tim!
差吾多3點就去到,今日仲好曬ar,
就黎變黑豬la!之後我地影左d相,
跟住就等聖火黎,等等...........
等左好耐,之後我地聽到d直昇機
聲,d人就好大力甘搖支國旗,係到
叫d口號la,我地個口號係北京加油!
等戈陣好逼,d人個身好鬼臭ar~
之後差吾多到ge時候,d氣氛開始
高潮lu~~,跟住個火炬手接過聖火,
之後就跑la,周圍極多人保護住佢ar,
搞到好難影到相,睇完之後就搭車返
屋企,原本諗住叫cecilia,肥雞,啊花
同mok今夜去睇煙花ga,回知個個
都有野做,所以最後都去lor,係屋企
睇lor,仲見到第94棒慈青營ge子軒
sir ar,不過小葡同千嬅就見吾到la.
|
« | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | ... | 106 | »
|