WeLcOmE tO 豬 "s DaIlY
Carol826 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
2006 年 11 月 15 日 星期三
回憶重是難忘
今日搭車果時......
dou 左成個大埔咁......
路過好多好有回憶既地方.....
諗左好多好多野.....
有開心有唔開心......
真係好難忘......
刊登時間︰2006-11-16 12:55 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
##
MORE...
» 最新日誌
» 訪客留言
» 我的連結