一返到去就同班長去找師兄...話約食飯...好好玩啊...英文堂果時...我係度話多啦A夢有8條毛...比阿戴sir鬧得我啊...他激到係黑板到畫左個6條毛ge多啦A夢來話我=.=....落左堂果時我地係他面前唱:
人人期望嘔白泡,嘔得多就死得早
人人懸耀開心歡笑,呼天慘叫仍未夠糟
爬進奇妙口袋裹,你想嘔泡必得到
離其神化不可思義,心中一想就嘔泡
想叮噹伴你嘔泡,難過去尋寶
你睇, 嘔出黎喇
叮噹呀,誰都喜歡你
小貓也自豪
比戴sir發現左...之後我地跑去門口...阿sir追出來...以為鬧tim..點知他叫我地唱多次...他話要抄抵=.=...放左學之後本身去看羽毛球比賽...點知比社長抓左去day camp果個咩咩...話比賽無甘快開始wor...之後個隊長同我講叫我換衫...話吾夠人...點都要打ga la...同我地打果2個都係吾識打ge..甘都比我地拿到10分...哈哈...都未打過....
果個人打得都幾好啊...不過拍錯人姐....我覺得已經好勁ga la...吾通我係度有壓力....吾知點解次次放學都見吾到... |