今日7點幾就起左身啦..因為我細佬返學嘈醒左我....我又睡吾返...所以幾左身....之後敏敏打來提我去打波...話小學果個阿sir幫我地練...一定要去....我果時未食早餐就出左去啦..好肚餓啊...去到得我地2個..玩到10點幾先有人來...阿sir原來找左幾個籃球員幫我地練....不過他地教d野太深啦....我地好像吾多明lo....嘩....d太陽幾曬啊...足足曬左我3.4個鐘啊....我返到去d皮膚紅曬...累死...睡左足夠一個字就比人嘈醒左...又睡吾返啦T T...換完衫就去做義工啦....好慘啊.....班細路好頑皮啊...嘈到連個咪都吾夠大聲...不過依個情況總有d方法解決ge....當時嘈到我好煩啊...已經好累ga la...仲係度嘈嘈嘈wor...頂到6:00個活動終於完啦..返去家食左飯之後又有個活動要去..同下午果個一樣..不過d細佬大個d...都生性d..無甘怒氣...不過都係好累lo...個活動係10點倒完左....搞埋d手尾(拾野)都10:30啦...沖涼...之後整下整下整到依家....唉....我睡啦....
 |