|
|
| 2012-04-12 |
分類: 芯晴•趣事[2012] |
今日改左D日程,五做功課
去左踩單車
事關紫話要學識踩單車
點知...都係學五識
可能架車太大架啦
佢平衡五到
有無人可以教到佢踩單車-___-
自問真係無能力教人
廢到咩咁(我指緊自己
其實今日我地都幾晒錢
因為我地比左60蚊租架車
點知踩左2個鐘都五夠就走去還車
原因係架車好麻煩
帶住架車好五方便
還左架車之後
我地就去左食M記
從來都五覺得M記咁好食
可能真係好肚餓啦
食乜都咁好味
其實一早個時,我同紫都出左去元朗
因為紫個MON壞壞地
要SEND番去原廠整
跟住我地就食住個呠仔糕番TSW
番到黎就去左租單車
跟住係紫樓下踩左陣單車
之後就上左紫到
不過就無入佢屋企,因佢MA係屋企
佢出番黎之後就搬架單車入LIFT啦
點知比個岩岩諗住落樓踩單車既人話我地連單車都五識擺-,-"'
跟住就去左還車
還完車就食M記
我好快就食完個餐
跟住係咁玩angry bird space
玩左勁耐
玩到玩五到個關先肯走XP
跟住紫話想洗手就入左商場
入左商場行左兩行又去左北江
紫係北江買左個斜孭袋
粉紅色的,幾令但五型-___-
佢買完個袋我地就各自番左屋企LU
番到屋企
我同佢本身諗住玩跑但係ON左又無玩;p
CCM同紫又係FB到玩鬧交
搞到成班人走去勸佢地五好分手
但係其實佢地係玩野嫁LO-___-"
最後我想講"今日真係好熱呀!!!"
[-完-]
|
| *P0ST`TIM3*:2012-04-12 10:59 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ]
|
« | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | ... | 210 | »
|
|