你會是我的F0REVER FRIENDS嗎?
 
 
 
  
 
 
 
 
 
 
Carri3
暱稱: CHING
性別: 女
文章分類
全部 (210)
~回憶錄~ (5)
芯晴•趣事[2010] (36)
芯晴•趣事[2011] (39)
芯晴•趣事[2012] (43)
芯晴•趣事[2013] (1)
芯晴•趣事[2014] (30)
芯晴•趣事[2015] (1)
芯晴•趣事[2016] (14)
芯晴•趣事[2017] (12)
芯晴•趣事[2018] (28)
悟文 (1)
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
2012 年 4 月 11 日  星期三  


2012-04-11 分類: 芯晴•趣事[2012]

 OMG

我今日(10/4)遲左打Q00ZA

唉;;做五到一日一Q00ZA TIM

而家距離放假既日子得番11,12,13,14,15尼幾日

BUT功課就就淨係做左半份-___-"

但係我就無咩時間做功課

睇黎今晚(10/4)要清晒佢啦

因為11號要練drama

13號就要drama比賽

14號教紫踩單車

15號睇比賽

得番12號得閒

但係我又五中意朝早做功課w0w

所以就諗住11號半夜做

跟住12號中午做功課

希望做得晒啦

好彩可以做少份英文onllie ex.

因為我叫左關哥幫我做(使得人就使xd

但係我五明-.-"

點解佢幫我做level2就得

幫紫做level2就五得呢-.-?

好了,回到正題

今日(10/4)我去左練drama

搞到要成8點半起身

我知某人個心一定諗緊"我朝朝都早過您起啦"

跟住9點3就係天瑞同Jessica一齊搭車

再係9點9係水邊圍既天橋同Noel一齊行

番到學校

我地就自己入左hall

睇睇個鐘,發現個鐘係壞既-.-

跟住就諗咁班高form考試個時睇- -?

睇番手機,見到個時先9:55

五知點解,今日勁熱

跟住Jessica就開晒d風扇

點知我同Noel就坐係中間一d風都feel五到

所以我地就轉左坐邊邊位啦

坐到邊邊位

就一個風扇已經夠晒吹

所以Jessica就熄淨一個風扇比我地

然後我就同Nooel打賰班f.4會五會遲到

我就話五會,Noel就話會

打賭1蚊-___-|||

最後結果係...主角遲到2mins

跟住我死口話佢地無遲-.-

2mins五算遲到xd

後尾連導演都黎埋

主角同導演商量過

話個台五用得

所以就去左1A班房練啦

去到1A班房我地即刻搬野

之後練到一點就收工

本身練到成3-4點嫁

但係導演同左佢MAMA講佢淨係練到1點

真係好彩,我覺得練既時間愈少愈好

因為同佢地五熟

好有被無視既感覺-.-

今日終於連晒D戲

不過時間得個15MINS

好似少左Dw0w

不過由佢啦

練完就去左北江食飯后甜品

我食個腸場粉餐好好食(注意:不是粉腸

食完就去左行北江

本身想買平光鏡黎帶CON嫁

不過揀五岩款,可能我天生五岩帶膠框la

所以後尾我就用左d錢換mon貼;p

我換番五用磨沙用光面啦

換左即刻覺得個mon d畫質令晒xd

之後仲買左個五令既藍色新case

番到屋企,五小心訓著左

訓醒左就有飯食(正式既訓醒就食xd

食完飯個肚勁痛

跟住係廁所瀉晒d野出黎

勁辛苦

哇!!!

咁快就一點半啦

都係快d,廢事聽朝醒五到-3-

[-完-]

 

 

 

 
*P0ST`TIM3*:2012-04-11 12:01 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]


好友名單
小紫♥ (nic0l3_l0v3)
豆釘B-) (ammmy)
天天天妮 (tinnilili)
瑩♥♥ (luchiaslly)
Yumi (YumiLee0824)
bAbY_霖 (maggie_chan)
___☺餅仔;; (Jasoniu)
OrAnGe (H3idi)
Evelyn:p (EvelynEvelyn)
wingsze (fungwingsze)
HaHa;D (mAgGiE_mIlK)
hazel ♥ (HazElb)
♥珊珊♥`^_____^ (shan_0131)
♥丫駿 (long1998211)
Chan Wing Ki (jessica_726)
WaI**bb (miyukiebb)
KALAI:D (kalai_514514)
芯月~ (MoonChau)
Iris (qq7732195)
D:yeeeeee (x0x_x0x)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 210
留言總數: 188
今日人氣: 6
累積人氣: 1923