|
|
| 2012-04-11 |
分類: 芯晴•趣事[2012] |
OMG
我今日(10/4)遲左打Q00ZA
唉;;做五到一日一Q00ZA TIM
而家距離放假既日子得番11,12,13,14,15尼幾日
BUT功課就就淨係做左半份-___-"
但係我就無咩時間做功課
睇黎今晚(10/4)要清晒佢啦
因為11號要練drama
13號就要drama比賽
14號教紫踩單車
15號睇比賽
得番12號得閒
但係我又五中意朝早做功課w0w
所以就諗住11號半夜做
跟住12號中午做功課
希望做得晒啦
好彩可以做少份英文onllie ex.
因為我叫左關哥幫我做(使得人就使xd
但係我五明-.-"
點解佢幫我做level2就得
幫紫做level2就五得呢-.-?
好了,回到正題
今日(10/4)我去左練drama
搞到要成8點半起身
我知某人個心一定諗緊"我朝朝都早過您起啦"
跟住9點3就係天瑞同Jessica一齊搭車
再係9點9係水邊圍既天橋同Noel一齊行
番到學校
我地就自己入左hall
睇睇個鐘,發現個鐘係壞既-.-
跟住就諗咁班高form考試個時睇- -?
睇番手機,見到個時先9:55
五知點解,今日勁熱
跟住Jessica就開晒d風扇
點知我同Noel就坐係中間一d風都feel五到
所以我地就轉左坐邊邊位啦
坐到邊邊位
就一個風扇已經夠晒吹
所以Jessica就熄淨一個風扇比我地
然後我就同Nooel打賰班f.4會五會遲到
我就話五會,Noel就話會
打賭1蚊-___-|||
最後結果係...主角遲到2mins
跟住我死口話佢地無遲-.-
2mins五算遲到xd
後尾連導演都黎埋
主角同導演商量過
話個台五用得
所以就去左1A班房練啦
去到1A班房我地即刻搬野
之後練到一點就收工
本身練到成3-4點嫁
但係導演同左佢MAMA講佢淨係練到1點
真係好彩,我覺得練既時間愈少愈好
因為同佢地五熟
好有被無視既感覺-.-
今日終於連晒D戲
不過時間得個15MINS
好似少左Dw0w
不過由佢啦
練完就去左北江食飯后甜品
我食個腸場粉餐好好食(注意:不是粉腸
食完就去左行北江
本身想買平光鏡黎帶CON嫁
不過揀五岩款,可能我天生五岩帶膠框la
所以後尾我就用左d錢換mon貼;p
我換番五用磨沙用光面啦
換左即刻覺得個mon d畫質令晒xd
之後仲買左個五令既藍色新case
番到屋企,五小心訓著左
訓醒左就有飯食(正式既訓醒就食xd
食完飯個肚勁痛
跟住係廁所瀉晒d野出黎
勁辛苦
哇!!!
咁快就一點半啦
都係快d,廢事聽朝醒五到-3-
[-完-]
|
| *P0ST`TIM3*:2012-04-11 12:01 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]
|
« | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | ... | 210 | »
|
|