|
|
| 2012-04-11 |
分類: 芯晴•趣事[2012] |
又到左呢個時候
我又打QOOZA啦
今日我又去左練DRAMA
係咁笑,係咁NG
玩下玩下又由10點鐘練到5點鐘
本身淨係預練到3-4點嫁咋
仲好想快D走TIM
不過到最尾真係要走既時候我竟然五捨得走XD
今次同琴日一樣坐左好耐
等到差五多11點先開始練
足足坐左成個鐘
到埋位既時候
最初都五係好習慣
但係愈玩就愈HIGH
愈練就愈多野笑
愈黎愈五認真
練練下就到左12點幾
我地就一齊嗌"好棧"食
食到1點幾2點到
又開始練番
因為SENCE 7未練過既關係
我地就試左一次SENCE 7
去到差五多完個時
LCK同我講
我試鏡個時表演得幾好,叫我下年都要玩DRAMA
個時其實我好開心,但係又扮晒無野咁XP
跟住就OVERALL左一次
檢討左之後
我就要大聲D同埋同LCK係SENCE 5既時候有D交流
後尾就遂場執
SENCE 1我都係有五記得講得大聲D既問題
SENCE 2田雞同主角都講得五夠大聲
SENCE 3 Jessica & Noel都五夠串,跟住上堂個時Cherry又背台,全世界都講得五夠大聲
SENCE 4我同YKM(主角)& LCK都笑到練五到
SENCE 5都係五夠大聲
SENCE 6 Cherry背左台+偷笑xd
SENCE 7無咩野;p
大概5點到
我地就走人
行行下撞到KTT同佢呀妹
說真的;;;見過佢咁多次
著得最令仔算係今次
佢呀妹好得意
孭住個書包仔
超有童真(無就假啦-.-人地仲讀緊幼稚園嫁-3-
跟住我就同Noel一齊搭車出元朗
Noel就番屋企
我就去嘉城買衫同埋銀座買forever friends既
跟住就買飯番屋企lu
[-完-]
|
| *P0ST`TIM3*:2012-04-11 11:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]
|
« | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | ... | 210 | »
|
|