|
|
| 下雨天~~ |
分類: 芯晴•趣事[2012] |
落雨啦
我好耐都無聽過雷聲
雖然好想聽
但係好怕
太大聲會嚇親我嫁-3-
到左有雨落既日子
就會覺得自己好孤獨咁-3-
但係其實係自己諗野悲左
明知自己諗多左
都仲有個咁既心理
好想打自己lo
我由細都大
都好中意打風落雨
就係五中意行雷
打風好涼爽
落雨好浪漫
行雷好恐怖-33-
五知由幾時開始
就五願意將內心深處既感受講比人知
好想講
但係永遠覺得五會有人聽
好似有我聽無人聽咁
我五想講既時候就叫我講
我想講啦
又五聽
生活永遠過得好空泛
岩岩覺得自己有D存在價值
但係又五會有人理我意見
好想學下人咁暗戀下人
對人有感覺
但係又五知咩叫有FEEL
咩叫中意
咩叫愛
好想有人睇下我個BLOG
又無人留意我既存在
需要時搵我
五需要時dump低我
講講下自己個心都有D虛
想喊又喊五出
點解五可以比我做個眼淺既人
喊
可能代表懦弱
但係我寧願做個弱者
都五想扮堅強扮得咁辛苦
成日笑五代表開心
五代表樂觀
我好想有人會關心我
但又好怕會比人睇穿我既內心
五中意人五敢同人講
怕關係變得差
只係敢戴住假面具做人
對個人真心又好怕佢會同我鬧反
五敢對佢講晒所有野
當人地同我講得愈多野
我既負擔就愈重
知得愈多愈辛苦
我寧願乜都五知
做個單純既我
`從不喜歡孤單一個
可惜偏偏孤獨一個'
[-完-]
|
| *P0ST`TIM3*:2012-04-05 04:48 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ]
|
« | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | ... | 210 | »
|
|