|
|
| 2週年記念日XD |
分類: 芯晴•趣事[2012] |
五經五覺
我都已經開左呢個QOOZA成2年啦
原本我係系愚人節開呢個account
呢個應該係我開左最耐既account
呢2年入面
我用過五同既STYLE黎打呢個blog
就好似最初我用故事形式
雖然好KAI
不過好好玩,好好笑XD
跟住就用左而家既方式
不過就仲未有個[-完-]<--呢個結尾
直到而家
[-完-]已經成為我必要用黎結尾既字樣
好多開心,五開心既回憶
都係呢個QOOZA到
當我開心既時候
我會打係呢度
因為廢事比人話我晒命
五開心既時候
我都會打係到
因為我五想將自己既事煩到人
但係將自己既事打係到
真係可以舒發自己既感受
個心會好舒服
五會憋住憋住
介面又自由
可好有自己風格
所以
我真係真係中意QOOZA嫁
I LOVE QOOZA<3
[-完-]
|
| *P0ST`TIM3*:2012-04-01 10:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]
|
« | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | ... | 210 | »
|
|