|
|
| 特首終於選左出黎 |
分類: 芯晴•趣事[2012] |
3.25
今日係特首選舉投票日
個特首終於選左出黎
比左隻狼做
真係五知講乜好
講真呀
邊個做都係中央任命嫁姐
又有乜分別呀
HK真係比內地同化緊
點算-3-"?
雖然自己都係內地出世姐
但係點解一定要內地同化HK
五可以HK同化內地姐-,-|||
擔心HK+ING
不過我梗加擔心自己D成績-___-"
[-完-]
|
| *P0ST`TIM3*:2012-03-30 10:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]
|
« | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | ... | 210 | »
|
|